28 Mayıs 2017 Pazar

Bahar Bahçem

Çiçekleri sevmeyen insan yoktur herhalde, ben sevmiyor tapıyorum san ki.. Balkonumda 80 ad. saksım var. Her  çeşit çiçek, yine de her gördüğüm çiçekli balkon da gözüm kalır.. En sevdiklerim arasında sakız sardunyalar var elbet, sardunyanın yaprağının kokusuna bayılıyorum mesela, sonrasın da begonvil ama ne yazık ki yetiştirme konusunda bir türlü başarılı olamadım.. Ben egeliyim, Babaannemin evinin üç cephesi de boydan boya begonvil kaplı idi.. Aşırı güneş isteyen bir çiçek, İstanbul'da sanırım sadece Adalar'da verimli olabiliyor.. Sonrasında sarılıcı çiçekleri çok seviyorum hele kokulu olanlar, yasemin, hanımeli ben bu iki çiçeğe şiir yazarım, şarkılar yazar, klip çekerim...

Çiçekli bir salıncağım olsun  elbet:)

Bu gördüğünüz Lahana çiçeğiymiş, ben de bu sene keşfettim. Lahana, lahana olalı hiç böyle güzel görünmemişti gözüme:)


Begonvilim, çocukluğum, en güzel çiçeğim.

Bu gördüğünüz yeşil sarkıtın adı sarı çiçekmiş. Her sene kuşlara yuva oluyor bu güzellik:)


 Bu ikisi semtimizin en güzel çiçek tezgahlarından, üstteki Fahriye ablamın, Altta ki Süleyman amcam ve Gülbeyaz ablamın, ne güzel insanlar bir bilseniz.. Çiçek satan insan, çiçek seven kötü olur mu hiç?



Ve.. yine ben. İpin sağlamlığını kontrol ediyorum sanırım.. Sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder