26 Mayıs 2017 Cuma

Çanakkale/Ayvacık/Mıhlı şelalesi

Balıkesir yolculuğumuzun ilk durağı olan Mıhlı Şelalesinden başlamak istedim anlatmaya. Çanakkale'nin Ayvacık ilçesine bağlı doğa harikası bir yer..Eğer siz de benim gibi deniz yerine şelalelerden, göllerden, buz gibi sulardan keyif alıyorsanız mutlaka uğrayın derim..

Suya adım atar atmaz sanki vücudunuza çiviler batıyor hissi oluşuyor o kadar soğuk, şu merdivende bir saat düşünmüşümdür bir adım daha atsam mı diye :) Ama  dayanamayıp bıraktım tabii kendimi ..
Üstelik şelale dediğine aldırmayın ufacık bir su akıntısıydı ama suyun soğukluğundan yaklaşmam mümkün bile olamadı maalesef, Yılın belirli dönemlerinde suyun azaldığını söylüyorlar biz de o dönemde oradaydık sanırım.. Büyük bir şelale hayaliyle gitsem de yine de çok güzeldi.. 


Gidecek olanlara bol keyifler diliyorum. Benim yerime de yüzün. Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder